Sırrı Sakık İçini Döktü

Ağrı Belediyesi 2015 çalışmaları değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.Ağrı Belediye Başkanı Sırrı Sakık Belediye Başkan yardımcıları Halef Keklik ,Ömer Polat ,Stklar,Muhtarlar ve

Ağrı Haberleri - 05-02-2016 17:59

 Ağrı Belediyesi 2015 çalışmaları değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.Ağrı Belediye Başkanı Sırrı Sakık Belediye Başkan yardımcıları Halef Keklik ,Ömer Polat ,Stklar,Muhtarlar ve basın mensuplarının katılımıyla gerçekleşen toplantıda Belediye Başkan Yardımcısı Ömer Polat’ın slayt gösterimiyle çalışmaları detaylandırdığı sunumun ardından kürsüye gelen Sırrı Sakık Ülke gündemine dair açıklamalarda bulundu.İl Başkanı Kemal Atmacanın açıklamalarına da değinen Sakık ‘ın Konuşma  süresince Türkiye Kentleri ibaresini kullanması dikkat çekiciydi.Cuma Saati olması sebebiyle soru alınmayan toplantı sonrası misafirlerini yolcu eden Sakık  bir gazetecinin Emitt Fuarında neden yoktunuz sorusuna davet edilmediğini ve Fuarın yapılıp yapılmadığından haberi olmadığını söyledi.

Ağrı Belediye Başkanı Sırrı Sakık’ın Konuşmalarından satır başlarını sunarak sizi 18 dakikalık konuşmanın tamamıyla baş başa bırakıyoruz

-Gönüller Paramparça Şehir Altından olsa ne olur

-Suriyeden gelen 2,5 milyonu barındır para ver Surdaki vatandaşı otelde yatırdım diyerek lütfet ,olmaz böyle bir şey biz vergilerimizi ödüyoruz

-Türkiye Kentleri yanıyor ,Anadolunun yoksul halkı perişan

-Barış hayat bulsun diye Ağrıdayım

- Bu kar Afet durumudur ,Vali çalışmalarımıza katkı sunduTarım Bakanı ekmekte Ağrıyı model aldı,Avrupa standartlarında su içiyoruz

Günün Diğer Haberleri