19 Eylül Gaziler Günü Anma Programı Düzenlendi

19 Eylül Gaziler Günü Anma Programı Düzenlendi

Ağrı Haberleri - 19-09-2025 11:13

19 Eylül Gaziler Günü Anma Programı Düzenlendi

19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla Valimiz Sayın Mustafa Koç’un katılımıyla il protokolü, gazilerimiz ve vatandaşlarımızın iştirakiyle anma programı gerçekleştirildi.

Program kapsamında aziz şehitlerimizin mezarları ziyaret edilerek dualar edildi, mezarlara karanfiller bırakıldı.

Kahraman gazilerimiz saygı ve minnetle anıldı.

Vali Mustafa Koç, vatan uğruna canlarını ortaya koyan aziz şehitlerimizi rahmetle, kahraman gazilerimizi ise şükranla andıklarını belirterek, “Şehitlerimizin emaneti ve gazilerimizin fedakârlıkları milletimizin hafızasında daima yaşayacaktır” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Ağrı Valisi Bozkurt, evde eğitim gören öğrencinin karne sevincine ortak oldu

Ağrı Valisi Bozkurt, evde eğitim gören öğrencinin karne sevincine ortak oldu

26-06-2026 - Ağrı Haberleri

Ağrı’ya Veda Eden Başsavcı Adem Çalış’tan Ağrı Basın Birliği’ne Ziyaret

Ağrı’ya Veda Eden Başsavcı Adem Çalış’tan Ağrı Basın Birliği’ne Ziyaret

26-06-2026 - Ağrı Haberleri