Ağrı Valiliği Hayvan Pazarı'nın tekrar faaliyete geçeceğini açıkladı. Ağrı Valiliğinden yapılan Açıklamada:''Ağrı Hayvan pazarının 14 Mayıs Tarihinden itibaren Hafta da iki gün Pazartesi ve paerşembe günleri Açılmasına karar verilmiştir.''denildi.