Ağrı’da Bağımlılıkla Mücadelede Güç Birliği

Ağrı’da Bağımlılıkla Mücadelede Güç Birliği

Ağrı Haberleri - 19-02-2026 19:16

Ağrı’da Bağımlılıkla Mücadelede Güç Birliği

Ağrı’da bağımlılıkla mücadele kapsamında önemli bir iş birliği hayata geçirildi. Ağrı Eczacılar Odası ile Ağrı Yeşilay arasında imzalanan protokol ile zararlı alışkanlıklara karşı yürütülen çalışmaların daha güçlü ve etkin hale getirilmesi hedefleniyor.

Yapılan iş birliği kapsamında, Ağrı merkez ve tüm ilçelerde faaliyet gösteren eczaneler bağımlılıkla mücadele çalışmalarına destek verecek. Bu sayede toplumun bilinçlendirilmesi, erken farkındalık oluşturulması ve mücadele faaliyetlerinin yaygınlaştırılması amaçlanıyor.

Cihangir Aslan, eczanelerin toplumla en yakın temas noktalarından biri olduğunu vurgulayarak, yürütülecek ortak çalışmaların bağımlılıkla mücadelede önemli katkı sağlayacağını ifade etti.

Yeşilay Başkanı Cihangir Aslan, destek veren tüm eczacılara teşekkür ederken, Aydın Yegen’e de iş birliği ve katkılarından dolayı şükranlarını iletti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Ağrı Valisi Bozkurt, evde eğitim gören öğrencinin karne sevincine ortak oldu

Ağrı Valisi Bozkurt, evde eğitim gören öğrencinin karne sevincine ortak oldu

26-06-2026 - Ağrı Haberleri

Ağrı’ya Veda Eden Başsavcı Adem Çalış’tan Ağrı Basın Birliği’ne Ziyaret

Ağrı’ya Veda Eden Başsavcı Adem Çalış’tan Ağrı Basın Birliği’ne Ziyaret

26-06-2026 - Ağrı Haberleri