Ağrı’ya 7 Yeni Tam Donanımlı Ambulans Teslim Edildi

Ağrı’ya 7 Yeni Tam Donanımlı Ambulans Teslim Edildi

Ağrı Haberleri - 05-12-2025 18:04

Ağrı’ya 7 Yeni Tam Donanımlı Ambulans Teslim Edildi

Ağrı’da acil sağlık hizmetlerinin kapasitesini güçlendirmek amacıyla Sağlık Bakanlığı tarafından tahsis edilen 7 adet tam donanımlı Acil Yardım Ambulansı, düzenlenen törenle hizmete alındı.

Valimiz Mustafa Koç, MHP İl Başkanı Selahattin Aktaş, İl Sağlık Müdürü Esra Beşer ve il protokolünün katılımıyla gerçekleştirilen devir teslim programında, ambulansların kente önemli katkılar sunacağı vurgulandı.

Vali Koç, yapılan yatırımın acil müdahale süreçlerini hızlandıracağını belirterek Sağlık Bakanlığı’na ve emeği geçen tüm kurumlara teşekkür etti.

Sağlık Bakanlığımıza ve destek veren herkese teşekkür ederiz.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Ağrı Valisi Bozkurt, evde eğitim gören öğrencinin karne sevincine ortak oldu

Ağrı Valisi Bozkurt, evde eğitim gören öğrencinin karne sevincine ortak oldu

26-06-2026 - Ağrı Haberleri

Ağrı’ya Veda Eden Başsavcı Adem Çalış’tan Ağrı Basın Birliği’ne Ziyaret

Ağrı’ya Veda Eden Başsavcı Adem Çalış’tan Ağrı Basın Birliği’ne Ziyaret

26-06-2026 - Ağrı Haberleri