Çelebi Ağrıya Yeni Atanan Öğretmenlerle Buluştu

Ağrı Ak Parti Milletvekili Ekrem Çelebi Ağrıya yeni atanan Öğretmenlerle bir araya geldi.

Ağrı Haberleri - 20-10-2018 08:06

Çelebi Ağrıya Yeni Atanan Öğretmenlerle Buluştu
Ağrı Ak Parti Milletvekili Ekrem Çelebi Ağrıya yeni atanan Öğretmenlerle bir araya geldi.


Halk Eğitim Merkezinde yeni atanan Öğretmenlerle bir araya gelen Çelebiye Ak Parti Merkez İlçe Başkanı Latif Birgül ve İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Faruk Tekin Eşlik Ettiler.


Çelebi Öğretmenlere konuşmasında ; Öncelikle hepiniz İlimize hoş geldiniz . Yeni Başlayacağınız bu kutsal meslekte hepinize başarılar diliyorum . Her biriniz Türkiye’nin çeşitli yerlerinden İlimize geldiniz ve İlimizde inşallah uzun yıllar kalarak İstikbalimiz olan Çocuklarımızı yetiştireceksiniz . Bu süreçte İlimizde özgüveni yüksek, milli ve manevi değerlerini özümsemiş ve daha başarılı çocuklarımızın yetiştirilmesi için hep birlikte gayret göstereceğiz. dedi

 
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Deneyap Dönem Sonu Şenliği Coşkuyla Gerçekleşti

Deneyap Dönem Sonu Şenliği Coşkuyla Gerçekleşti

27-06-2026 - Ağrı Haberleri

İLHAMİ YILDIZ: “DOĞUBAYAZIT’I GÖKYÜZÜYLE BULUŞTURACAĞIZ”*

İLHAMİ YILDIZ: “DOĞUBAYAZIT’I GÖKYÜZÜYLE BULUŞTURACAĞIZ”*

27-06-2026 - Ağrı Haberleri