Ağrı’dan aday adayı olan 16 kişinin bir araya geldiği görüşmede, ortak amaç olarak AK Parti’nin kazanacağı bir belediye vurgusu yapıldı. Önce Türkiye Büyük Millet Meclisinde yemekte bir araya gelen aday adayları, daha sonra TBMM Halkla İlişkiler Binası toplantı salonuna geçtiler.
Partisinin Belediye Başkan Aday Adayları ile bir araya gelen Çelebi “ Hepimizin ortak derdi Ağrı. Hepimiz doğup büyüdüğümüz, bizleri biz yapan kadim kentimiz Ağrı’ya hizmet etme sevdası ile bugün burada bir araya geldik. Bizim Ağrı gibi bir derdimiz olduğu gibi AK Parti gibi bir davamız var. Bu sebeple bu davada kimin görev yaptığı değil, davamızın bayrağının dalgalanması önemlidir. Hizmette bir yarıştır. Devlet Başkanımız, davamızın lideri Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Belediye Başkanlığı görevi yalnızca bir kişiye tevdi edecek. Bizim aday belli olduktan sonra yapacağımız tek bir şey var. Adayımızın etrafında kenetlenerek Dünya Lideri Recep Tayyip Erdoğan ve onun başlattığı AK Parti davamıza sahip çıkarak, Ağrı’ya ortak bir şekilde hizmet etmektir.” dedi











alican
bunlar kaçıncı sınıf öğrencileri kağıt kalem çıkarın yazılı yoklama yapacak ekrem öğretmen:)) 8 yıl öncevatandas
vekil bey firat mh.sanayi yolu uzerinde bulunan 3 binayi toki her yil gelip olcum yapip burasi tokiye girecek diyip sonra projeden cikarip eski fabrika arsayi tokiye dahil ediyorsun sana demezlermi bu uc eski binayi neden kabak gibi ortada biraktiniz binamiz tokiye girmese ak partiye asla oy cikmaz ailemizden 8 yıl önceAli yılmaz
Ağrı halkı inşAllah Ekrem çelebinin değerini bilir bir bakan olsa Ağrıya bu kadar katkı sağlamazdı adam daha ne yapsın kendini resmen parçalıyor kim olsa 5 yılım garanti köşesine çekilir bana ne ağrıdan derdi ama adam Ankaradan çok Ağrıda zamanını geçiriyor vAllahi billahi tanımam etmem ama Allaha şükür vijdanım var 8 yıl önce