DASKEF Başkanı Çetin ve yönetimi Ağrı ve Doğu Anadolu Bölgesindeki diğer illerin sürücü eğitimi, sorun ve çözükleri ile ilgili Bakan Ziya Selçuk’u makamında ziyaret ederek bir toplantı yaptılar.
DASKEF Başkanı Başkan Çetin, ‘Milli Eğitim Bakanımız Ziya Selçuk’u makamında ziyaret ederek Türkiye ve Bölgemizdeki sürücü eğitimi ile ilgili hedeflerimiz ve çalışmalarımız ile ilgili bilgileri verdik. Bakanımız trafik eğitimini yakinen takip etiğini bu eğitimin okullarda da verildiğini belirtti. Bakanımıza göstermiş olduğu ilgi ve alakadan dolayı zatı alilerine teşekkürlerimizi sunuyoruz.’dedi.








