Ağrı Haberleri
Giriş Tarihi : 28-03-2026 09:35

Ağrı’da %75 Hibeli Sebze Projesine Başvurular 1-8 Nisan’da

Ağrı’da %75 Hibeli Sebze Projesine Başvurular 1-8 Nisan’da

Ağrı’da %75 Hibeli Sebze Projesine Başvurular 1-8 Nisan’da

Ağrı Tarım İl Müdürü Mehmet Hüseyinoğlu, “Sebze Yetiştiriciliğinin Yaygınlaştırılması Projesi” kapsamında yüzde 75 hibeli destek başvurularının başladığını açıkladı.

Ağrı genelinde sebze üretimini artırmak ve çiftçileri desteklemek amacıyla hayata geçirilen proje kapsamında, üreticilere önemli ölçüde hibe desteği sağlanacak. Başvuruların 1-8 Nisan tarihleri arasında kabul edileceğini belirten Hüseyinoğlu, destekten yararlanmak isteyen çiftçileri Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile ilçe müdürlüklerine davet etti.

Projenin bölgedeki tarımsal üretime büyük katkı sunacağını ifade eden Hüseyinoğlu, özellikle sebze yetiştiriciliğinin yaygınlaşmasıyla hem üretim miktarının hem de çiftçilerin gelir düzeyinin artmasının hedeflendiğini söyledi.

Hüsyinoğlu başvuru yapmak isteyen üreticilerin belirtilen tarihler arasında gerekli evraklarla birlikte il ve ilçe tarım müdürlüklerine müracaat etmeleri gerektiğini hatırlattı.

AdminAdmin