Abbas Aydın Teşkilat Mensuplarına Teşekkür Etti

Akparti milletvekili Adayı Abbas Aydın 24 Haziran genel seçimleri öncesinde Teşkilat mensuplarına teşekkür mesajı yayınladı .

Ağrı Haberleri - 23-06-2018 12:10

Abbas Aydın Teşkilat Mensuplarına Teşekkür Etti
Ak parti milletvekili Adayı Abbas Aydın 24 Haziran genel seçimleri öncesinde Teşkilat mensuplarına teşekkür mesajı yayınladı .

Aydın mesajında öncelikle aday adaylığı sürecinde benimle birlikte aday adayı olan 106 dava arkadaşıma ve benimle birlikte Aday olan Ekrem Çelebi Beye,Dilan Özmen Özgün Hanımefendiye ve Erhan Tenekeci Beye Teşekkür ediyorum.

Seçim Çalışmaları süresince Başta İl başkanım ve yönetim kurulu olmak üzere, Merkez ilçe Başkanım ve tüm ilçe ve Belde Başkanları ve yönetim kurullarına, İl,İlçe ve Beldelerimizin Kadın Kolları Başkanları ve yönetim kurullarına,İl, ilçe ve Beldelerimizin Gençlik Kolları Başkanları ve yönetim kurullarına,İl Genel Meclis Üyelerimize,Belediye Meclis Üyelerimize,Mahalle Başkanlarımıza ,Köy Temsilcilerimize ,İlçelerimizin ve Beldelerimizin Değerli Belediye Başkanları ve Partili gönüldaşlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Neler Söylendi?

Vedat aydın

Ak parti teşkilatının komple Allah belasını versin. O kadar hava attılar biz böyleyiz biz şöyleyiz ne oldu getirip Ağrı yı hdp ye teslim ettiler. Merkezdeki taban oyu olmazsa bir vekil bile göndermiyoruz. Yazıklar oldun hepsine hepsi düşmüş ihale adam kayırma rüşvete yolsuzluğa, bunların hepsinin değişmesi lazım yoksa belediyede elden gidecek. O kadar doluyum ama ne söylesem boş kendi partimizden nefret ettirdiler. 8 yıl önce
DİĞER HABERLER
ATSO’da Seçim Listesi Tartışması Sona Erdi Güncel Listeler Yayınlandı

ATSO’da Seçim Listesi Tartışması Sona Erdi Güncel Listeler Yayınlandı

25-06-2026 - Ağrı Haberleri

KOSGEB'den Ağrı'daki Yeni İşletmelere Destek Hamlesi

KOSGEB'den Ağrı'daki Yeni İşletmelere Destek Hamlesi

25-06-2026 - Ağrı Haberleri