Ağrı da 2018'in İlk Toplantısı Gerçekleştirildi

Vali Elban;İlimizde 2018 yılında 461 proje uygulanmaktadır. Ocak ayı itibariyle bu projelerden 214 adedi bitirilmiş.

Ağrı Haberleri - 16-01-2018 22:25

Ağrı da 2018'in İlk Toplantısı Gerçekleştirildi
 Vali Süleyman Elban'ın Başkanlığında 2018 yılı 1. Dönem il Koordinasyon Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.

İl Özel İdare Toplantı Salon’unda gerçekleşen toplantıya İlçe Kaymakamları, İlçe Belediye Başkanları, Yatırımcı kurum ve kuruluşların Bölge Müdürleri ile ilgili Kurum Müdürleri katıldı.

Toplantının açılış konuşmasını gerçekleştiren Vali Elban, ’’İlimizde 2018 yılında 461 proje uygulanmaktadır. Ocak ayı itibariyle bu projelerden 214 adedi bitirilmiş, 129 projenin çalışmaları ise sürüyor. 87 projemiz ihale aşamasında, 31 tanesine ise henüz başlanmamıştır. Bu projelerin toplam tutarı 2 milyar 709 milyon 21 TL’dir. 2017 yılında tahsis edilen ödenek toplamı ise 516 milyon 29 bin TL’dir. Yıllara sair güncel olarak toplam 1 milyar 141 milyon 926 bin TL harcanarak yüzde 58’lik bir nakdi gerçekleşme sağlanmıştır. Gerçekleştirdiğimiz toplantının ilimize ve ülkemize hayırlı olmasını temenni ederek toplantıyı başlatıyorum’’ dedi.

Vali Süleyman Elban’ın konuşmalarının ardından ilgili kurumların Bölge ve İl Müdürleri sunumlarını gerçekleştirerek, yatırımcılar hakkında katılımcılara bilgi verdi.
Neler Söylendi?

Sevgi sarıaltun

Ağrı merkez Fevzi çakmak Mahallesi'nde TOKİ ne zaman yapılacak mirasçı bulunduğumuz dedemden kalan arsanında umarım TOKİ olarak kamulaştırılmasını arzu ediyoruz .saygılar 8 yıl önce

İsmail

Sayın valim diyadin ücretsiz ticari plaka dağıttı ve belediye sizin elinizde ağrı merkezde ticari plaka dağıtması lazım bir asır gecti ağrı merkez ticari plaka dağıtmadı siz devlet adamısınız ihtiyac var ihtiyac sahiplerine verilsin 8 yıl önce

Galip

Vali bey ağrıda sorun coğu yöteciler halka değilde bir kac gurubun memfaatine calışıyor ağrı o yüzden hic gelişmedi oy zamanı bu halk recep tayyip erdoğanın hatrına oy veriyor o yüzden makamda mevkide olan şahıslan bir guruba yaranmak yerine halkın memfaatini gözetsin 8 yıl önce

Ümit

Sayın Valim Fatih Mahallesi nden devlet Hastanesine bir tane hat ve belediye otobüsü koymayınız istiyoruz. 8 yıl önce

Ozgur

Sayın valim diyadin bile ticari plaka dağıttı ağrı merkez belediyesi neden ticari plaka dağıtmıyor agri da sorunlar neden dinlenmiyor 8 yıl önce

şahan

toki neden başlamıyor 8 yıl önce
DİĞER HABERLER
Abide Mahallesi Bey Sitesi Sakinleri İsyanda: “Pencerelerimizi Açamıyoruz”

Abide Mahallesi Bey Sitesi Sakinleri İsyanda: “Pencerelerimizi Açamıyoruz”

23-06-2026 - Ağrı Haberleri

İYİ Parti Ağrı Teşkilatı “Bayrak Aç” Mitingi İçin Hazırlıklarını Sürdürüyor

İYİ Parti Ağrı Teşkilatı “Bayrak Aç” Mitingi İçin Hazırlıklarını Sürdürüyor

23-06-2026 - Ağrı Haberleri