İl sağlık müdürlüğü resmi sayfasından Fotoğraflarını paylaştığı Devlet Hastahanesi adeta göz kamaştırıyor.
Yetkililerden aldığımız bilgilere göre ;Yeni faaliyete geçen Hastahanemizin bazı eksikleri olabilir bunuda Hastahanemiz çalıştıkça görebiliriz bundan dolayı Yüklenici firma kesin kabülü bir yıl sonra olan ve o süre zarfında burada bulunacaktır bu süre zarfına kadar Hastahanemizde herhangi bir aksaklık olması halinde anında müdahale edebilecekler.
Şu an her birimleri ile hazır olan ve hizmet veren hastahanemizin eksik olan doktor ihtiyaçları Bakanlığımız tarafından tespit edildi en kısa sürede doktor atamaları gerçekleştirilecektir.Yıl sonuna kadar anjiyo ünitemizide faaliyete geçirip Artık Erzurumdaki hastahanelere hastalarımızı göndermeyeceğiz.
Bu süre zarfında sağduyulu ve bize sabır gösteren tüm halkımıza şükranlarımızı sunuyoruz dediler.















Vatandaş
YANDAŞLARINIZI NE ZAMAN İŞE ALACAKSINIZ ELEMAN VE PERSONELE İHTİYAÇ VAR DOLDURUN YİYİN İÇİN ŞİŞKİN AKSIRANA KADAR TIKSIRINA KADAR EE NEDE OLSA ADALET Lİ KALKINMA 8 yıl önceZafer erim
Onkoloji varmı sorun bakalım eski askeri hastanesinde vardı boş boş konuşmayın ben Erzurum’dayım 1 ayı geçti. 8 yıl öncegüzel
bu hastaneyi ramazan ayında iftarından sahurundan ailesinden imtina ederek sabah akşam orda bulunarak hastaneyi taşıyan il sağlık müdürü ve ekibine teşekkür eder saygılarımızı sunarım 8 yıl önce