Bu Okulda Neler Oluyor ? 12 Öğrenci Okuldan Atıldı

12 Öğrenciyi okuldan attılar Veliler isyanda

Ağrı Haberleri - 26-10-2016 23:37

Bu Okulda Neler Oluyor ? 12 Öğrenci Okuldan Atıldı
 Ağrı’da öğretmen M.Ç. tarafından darp edilen 'Türk Telekom ve Sosyal Bilimler Lisesi' son sınıf öğrencisi S.G., arkadaşlarının savunması sebebiyle okuldan atıldılar. Olayı duyan veliler, İl Milli Eğitim Müdürlüğüyle(MEM) görüşünce, müdür Hatem Dursun,’Olayı kendi aranızda halledin, tatlıya bağlayın,’ diyerek velileri gönderdi.

Olay, 18 Ekim’de Türk Telekom ve Sosyal Bilimler Lisesi’nin yemekhanesinde yaşandı. Yemek için sıraya giren öğrencilerden biri, “12’nci sınıflar bizden önce yemek sırasına giriyordu. Sırf sınavları olduğu için. Biz de Müdür Beye söyledik ve açıklama yaptı,’ Onların sınavları var. Siz de son sınıfa geldiğinizde, sizler de aynı önceliği alacaksınız,’ dedi. Biz de ‘tamam’ dedik. Şimdi biz son sınıfa geldik, açıklamayı şu şekilde yaptı,’bundan sonra 12’nci sınıflar almasın,’ dedi. Üç yıl önce verilen hak, şimdi nasıl elimizden alınıyor? 20 Ekim Perşembe günü de, velileri çağırıp, disiplin kurulu toplanmadan, okuldan atma kararı aldılar. Biz de hakkımızı aramak için, Milli Eğitim Müdürlüğüne geldik.,” dedi.


Açıklama yapan emekli İmam Daşdemir: “Milli Eğitim Müdürü, biz yaşlı adamlara, ‘utanmıyor musunuz çocuklarınız öğretmeni dövüyor," dedi.


BİZİ HAMUR VE ELEŞKİRT'E GÖNDERİYORLAR


Darp edilen son sınıf öğrencisi S.G.,’Öğretmen bana arkadan vurmasıyla olay farklı bir yere geldi. Sandalye ve tabakla saldırdı. Arkadaşlar onu çekince, elini masaya ve sandalyeye atıp, bir tabak aldı ve bize saldırdı. Aşçı o esnada bizi ayırdı. Bizi kurtardı. Ve darp raporu aldım. Rapor poliste. Kamera kayıtlarını da müdür kimseye izlettirmiyor ve gelip burada farklı anlatıyor. O yüzden Milli Eğitim Müdürlüğüne geldik. Mağdur olan öğretmeni de kimseyle görüştürmüyorlar. Zorla nakil veriyorlar. Ve hiçbir okul da, kontenjanın dolu olduğunu belirterek okula almıyor. Müdür Bey’in ters ifadesi ile bizi Hamur veya Eleşkirt’e göndereceklerini söylüyorlar,” dedi.

Baba Fesih G.,”Eğer başta söylenseydi, biz gider okula gider, çocuklarımızın haksız olduğunu bilsek, onları döverdik. Öğretmen haksız, çocuklar haklı olunca bizden gizlemeye çalıştılar. Üç gün sonra gittiğimizde, çocuklarımızın okuldan uzaklaştırıldığını öğrendik,” dedi.





Öğrenciler için destek olan diğer vatandaş Mehmet Selim Önkal, Okul Müdürü B.A.,’yla bir kaç veli ile birlikte görüştükten sonra, ‘Müdür Bey diyor ki ‘benlik bir şey yoktur. Milli Eğitim’e gidin.’ Biz de iki arada bir derede kaldık. Sorumlusunun kim olduğunu da bilemiyoruz. Çocuklar uzun süre mahkeme ile uğraşırlarsa, zaman kaybedip sınıfta kalacaklar. 


E-DEVLET YEMEK LİSTESİ İLE OKUL YEMEĞİ UYUŞMUYOR

Asıl sorunun, devlet tarafından önerilen yemek listesi ile okulun verdiği yemek listesinin uyuşmadığı, pansiyonda kalan öğrencilerin dolaplarının henüz gelmediği ve okula ait halı sahada oynayan öğrencilerden para talep edildiği için doğduğunu dile getiren öğrenciler, ‘Hocam bu yemekler neden uyuşmuyor diyoruz,’ Okul müdürü, ‘beğenmiyorsanız babanızın evine gidin. Babanızın evinde kavurma mı çıkıyor, diye söylüyorlar,” dedi.


ÖZEL HAREKAT OKULA GİRDİ


Milli Eğitim Müdürlüğü ile görüştükten sonra hiçbir sonuç alamayan öğrenciler ve veliler, soluğu okulda aldı. Toplanan kalabalığı gören okul yönetimi, okula Terörle Mücadele ekibi çağırdı. Ekip, okulda veliler ve öğrenciler gidene akdar bekledi.


ÇEKİM YAPAN BASIN DAHİ ENGELLENDİ


Basına engel getirildiğini de dile getiren Önkal, ‘sizin adınıza Doğan Haber Ajansı’nın çekim yapması sebebiyle Milli Eğitim Müdürlüğü, tehdit unsuru oluşturacak yazı göndermiş. Hatta sizi arayanlar, beni de aradı. Okul Müdürü,’ Basın mensubu benim eski öğrencim. Gelmemesi gerekirken gelmiş,’ dedi içeride.”


Bir diğer öğrenci velisi: “Okul müdürü, cumartesi akşamı pansiyona gidiyor ve öğrencilere, ‘pılınızı pırtınız toplayıp pansiyondan gidin,’ demiş. Yemedik, içmedik, çocuklarımıza baktık. Gözdağı vermek için, bizimle uğraşıyorlar. Biz müdürden özür dilesek de bize, ‘ben bu okulu hizaya getirmek için bu öğrencileri atacağım,’ dedi. Biz çocuklarımızı bunun için mi gönderdik?"dedi.



Neler Söylendi?

Olayın şahidi: Tanık ve okul öğrencisi

O gün yemekhanede bulunan öğrenciler müdür yardımcısına saldırdılar. Yapılan saldırı planlanmış gibiydi. Araya giren diğer öğretmenler de saldırıdan nasiplendiler. Burada anlatılanlar tarafsız değildir. Saldırganların okuldan atılması en doğru olanıydı. 4 yıl önce

Bir tost

Hepinizin amina koyim 7 yıl önce

12ler

Yapilan haksizliga karsi elimizden geleni yaptik .Ama metin cetin denen yobaz mudur yandasi oldugu icin bir sekilde ustu kapatildi.ama sunu unutma o 10 ogrenci hakkimizi alicaz senden.iyilige sevaba en cok ihiyacinin oldugu o mahser gununde. Hadi iyi gunler hepinize.Ha bu arada yeni yetmeler siz isinize bakin el kadarsiniz kol kdr gormeyin kendinizi mazAllah sakatlik cikmasin 7 yıl önce

Ankara şehirler arası nakliyathttps://www.doganbeynakliyat.com/ankara-sehirler-arasi-nakliyat/

https://www.doganbeynakliyat.com/ankara-sehirler-arasi-nakliyat/ #ankaraşehirlerarasınakliyat #şehirlerarasınakliyat #şehirlerarasıevdeneve 7 yıl önce

Eski 9. Sınıf şu anda 11. Sınıf

Hâlâ bakıp bakıp güldüğüm haber ne günlerden geçmişiz idare komple değişti. O öğrencilerin hiçbiri yok artık. Çok özlüyoruz o günleri gelin bakın okul ne hâlde 7 yıl önce

ne oluyor

Fhjvc 8 yıl önce

ne oluyor

Fhjvc 8 yıl önce

okul öğrencisi

Okul idaremiz her zaman yatılı kalan öğrencilerine destek olmuştur. Burda yapılan haber tamamen okulu karalamak içindir. Bu sene ki 12 lerde zaten bi hayır yoktu hepsi saygısızdı. Mç bu olaydan sonra okula belli bi süre gelmedi çünkü öğrencilerin saldırısına uğramıştı. Bahsedilen kayıtlarda öğrencilerin suçlu oldukları apaçık ortada. Okul müdürümüz okulda harem kurmuş diyen arkadaşa da bir cevabım var. O kadar dediniz ailesini okula sokmuş. Sizin nazarınız değdi. Aile simdi ne hâle düşmüş 9 yıl önce

Tarafsız(ceza Avukatı)

Ya Allah aşkınıza öyle bir saçmalık olabilirim sen ne bir yargı mercisinin nede hakim neyine güveniyorsun da haklı yada haksız savunmada bulunan 10 öğrenciyi aleyhinde savunma yaptılar diye onları okuldan atıyorsun kim olduğumun bi önemi yok ama bu işle ilgilenicem gerekirse kamu davası olur ve sen yedi cehdinle bitersin 10 yıl önce

Murat yaman

Bende o okulda yıllarca okudum, Burhan bey bunun hesabını hiç bir şekilde veremezsin. Sen ve o ekibinin okulda ne tür yolsuzluklar yaptığınızı inşaAllah cümle alem duyar ve hak ettiğiniz cezayı alırsınız. Allah o öğrenci kardeşlerime de yardım etsin. 10 yıl önce

Öğrenci 9. Sınıftan ve olaya tanıkkkk

Verilen taraflı haberler tamamıyla yanlış bir şekilde olayı anlatıyorlar. 12. Sınıflarımız 9. Sınıfta geldiklerinde yemek sırasında müdür tarafından verilen hakla o zaman ki 12. Sınıflar yemekte on sırada yemek yıyiyorlardı ama bu yıl 12. Sınıflarımız yemek sırasında öne geçince M.Ç. tarafından hiç de hoş olmayan bir tavırla karşılaştılar,ve 12. Sınıflarımız da haklarını savunmaya kalkışınca S.G M.Ç tarafından darp edildi. S.G'nin arkadaşları da onu korumaya çalışınca M.Ç öğrencilerin hepsine vurmaya çalışarak sandalyeyi alıp öğrencilere fırlatmak istedi.Neyse ki o anda tam olarak yüzünü görmediğim bir ya da bazı kişiler tarafından M.Ç engellendi. Öğrenciler B.A 'e M.Ç de atılacak mi diye sorduklarında B.A şu açıklamayı yaptı "Toz gider,kum gider ama KAYA gitmez " dedi. Burada İdarenin anlayış gösterip ve 12. Sınıfları okuldan almamaları gerekirdi ama velilerimiz ne yaptiysalarda ADGZL'E karşı koyamadilar ..; ((((((( 10 yıl önce

Öğrenci

Verilen taraflı haberler tamamıyla yanlış bir şekilde olayı anlatıyorlar. 12. Sınıflarımız 9. Sınıfta geldiklerinde yemek sırasında müdür tarafından verilen hakla o zaman ki 12. Sınıflar yemekte on sırada yemek yıyiyorlardı ama bu yıl 12. Sınıflarımız yemek sırasında öne geçince M.Ç. tarafından hiç de hoş olmayan bir tavırla karşılaştılar,ve 12. Sınıflarımız da haklarını savunmaya kalkışınca 10 yıl önce

N.K

Bayram A. Yani Sana biri ana baci küfretse maçtan sonra kaybedice sen galiptirlerdiye ayakta alkişlarsin diye düşünüyorum 10 yıl önce

Adalet

Atilan bir örencimiz :" M.Ç olayin başinda supermen gibi 10 kişinin üzerine atladi ve önüne gelene vurdu tabak çatal sandalye firlatti . Ben o nu ayirmama rağmen bana ilk oburdu diyere beni şikayet etti . Şimdi soruyorum size bu adam da insanlik namina ne var." Diyor 10 yıl önce

Adelet

İk m.ç sen öyle bişey yapmaz diyosun 4 yillik hocam diyosun bende 4 yillik kardeşlik annelik babalik ve içlerinden ikisi 12 senelik kardeşlik diyorum 10 yıl önce

Van dan selamlar

Bu haberi araştırmadan haber yapan hak hukuk bilmeyen bu 04haber.net kınıyorum.haber yapamayacak kadar dar kalıplardasın önce gazetecilik etiğine uy.müdür ve yardımcılarına kurban olsanız.bu kadar öğrenciye faydası dokunmuş bireyleri karalamak haddinize değildir.ağrıda kaliteli eğitim olmuşsa bu hocalara borçlusunuz. 10 yıl önce

Bayram A.

Benim yeğenim de o okulun öğrencisi.Konuyu o bana anlattı.12. sınıf öğrencileri yemek sırasına girmek istememişler.Müdür yardımcısı da sıraya girmelerini istemiş.Onlar sıraya görmedikleri gibi diğer öğrencilerin de yemek almasını engellemişler.Hoca da müdahale edince hep beraber hocaya saldıyorlar.Yani öğrencilerin toplu müdahalesi bu sonucu doğuruyor.Bazıları idareyi suçlayabiliyor.Peki idare bile saldırıya uğruyorsa bizim çocuklarımız kendilerini son sınıflardan nasıl koruyacak.Hatta bu öğrenciler geçen hafta maç kaybettikleri için alt sınıflardaki öğrencilere de gözdağı vermiş.Habere bakınca sanki çocukların hiç suçu yokmuş gibi görünüyor.Aslında okul Ağrı nın en güzel okullarından birisidir.Huzur ve barış dolu bir eğitim yılı olması dileğiyle okuldan atılan öğrencilere de büyük geçmiş olsun diyorum. 10 yıl önce

Eski öğrenci

Yiyin birbirinizi 10 yıl önce

N.K

Okulumuzda resmen kiralik var . Burhan Adigüzel in kurduğu ve başinda oldugu 10 yilik kirallikin hanedanlari olarak 2 kardeşi 1 gelini 1 eniştesi bir ünüversite / lise arkadasi , lise arkadaşinin karisi ayni hane danlikdan 2 diyadinli ve emrindeki emrindeki has öğretmen kadrosu deftardari ve mali işerinden sorumlu 1 fedai den oluşmaktadir 10 yıl önce

Metin Çetin

AGRİ ÖRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN : "Geçmişte Türkiye yi bi büyük devletlerin (ABD,RUSYA ) birde azinliklarin işkaleri altinda kalmiştir. Büyük devletler işgal manda ve himaye için küçük devletlerse kendi devletlerini kurmak için bu ulkede hiçbir toplulugun kabul edemecegi haksizliklar yapmiştir. Günümüzde ise yine ayni , büyük devletler FETÖ örgütü ile paralel devletle ülkeyi sömürmeyi , azinliklardanansa ADGZL örgütünün okularda ve mili eğitimde bir yapilanma olup adeta minyatür bir parelel yapilanma olarak her türlü yolsuzluk , diktatörluk , adeletsizlik ve hukuk tanimamazligi yapmaktadir. Büyük devletlerin kuklasi nasil Fetulah gülense AGRİ da azinliklarin kurdugu bu ADGZL örgütünün ele başi okul müdürü B.A dir . Destekçileri ver örgüt üyelerinden bazi isimler M.Ç. İ.H H.D İ.D dir. Devletimizin gülenin iyade talebinden önce bu yapilanmaya müdahale esilmesini talep ederiz ." 10 yıl önce

Adelet

AGRİ ÖRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN : "Geçmişte Türkiye yi bi büyük devletlerin (ABD,RUSYA ) birde azinliklarin işkaleri altinda kalmiştir. Büyük devletler işgal manda ve himaye için küçük devletlerse kendi devletlerini kurmak için bu ulkede hiçbir toplulugun kabul edemecegi haksizliklar yapmiştir. Günümüzde ise yine ayni , büyük devletler FETÖ örgütü ile paralel devletle ülkeyi sömürmeyi , azinliklardanansa ADGZL örgütünün okularda ve mili eğitimde bir yapilanma olup adeta minyatür bir parelel yapilanma olarak her türlü yolsuzluk , diktatörluk , adeletsizlik ve hukuk tanimamazligi yapmaktadir. Büyük devletlerin kuklasi nasil Fetulah gülense AGRİ da azinliklarin kurdugu bu ADGZL örgütünün ele başi okul müdürü B.A dir . Destekçileri ver örgüt üyelerinden bazi isimler M.Ç. İ.H H.D İ.D dir. Devletimizin gülenin iyade talebinden önce bu yapilanmaya müdahale esilmesini talep ederiz ." 10 yıl önce

Ferhat k

Bu okulun eski öğrencisi olarak, türkiyenin sayılı okullarından biridir ,hiç kimse aksini düşünmesin, savsatalara kimse inanmaz, duyduğuna değil gördüğüne inan.. 10 yıl önce

Öğrenci

Tamamen yanlış bir haber, okulumuzu kötülemek için elinizden geleni yapmışsınız. Müdürümüz okulun hep daha iyi olması için hiçbir idarecinin çalışmadığı kadar çalışıyor böyle bir haber yapmanız çok yanlış. 10 yıl önce

f.y

O okulda 4 sene okudum ben m.c nin de mudurun de nsl oldugunu biliyorum 2007 de din kulturu hocaligi yapmis olabilir ama pansiyon mudurlugu yapmak oyle herkesin harci degildir yapamiuordu ogrenciler hep sikayet ediyordu tabi gonul isterdi ki boyle bi olay yasanmasin kimse zarar gormesin ama hakli kimse o kazansin olayin perde arkdasinda bir suru dolap donuyo buna emin olabilirsnz ayni seyleeri bizde yasadik bir ogrencinin bürokrasi ile savasmasi zor bisey ama yilmadan savasmaya calismalilar evt burda yuzde yuz ogrenci hakli demiyorum tabi yaptiklari yanlis bisey ,peki ya okul yonetimine ne demeli ins en kisa zmaanda olay cozulur diyelim kimsenim fazla cani yanmadan ogrenci kardeslerimim Allah yardimcisi olsun 10 yıl önce

Ali sina

Simdi 4 TANE DAHA ÖRENCİ ATİLİYOR BUNLARI KİMSE DURDURMAYİNCA TAM GAZ ÖRENCİ ATİYOLAR OLAYİ İYİ ARAŞTİRİN BURHAN MÜDÜRÜN EYTİM KATLEDİYOR 10 yıl önce

Mezun öğrenci Erol Altın

Ağrı sosyal bilimler lisesi her sene en iyi üniversitelere öğrenci göndermektedir gerek öğrenci gerekse öğretmen olarak saygın değer bir kurumdan oluşuyor. Bu gün bir yalnış anlaşılma olmuş olabilir. Gönül ister ki ne arkadaşlarım ne de hocalarım zarar görsün. Bir an önce bu olayın karşılıklı tatlıya bağlanmasını temmenni ediyorum. Çünkü yarınların bu gençlere ihtiyacı var . 10 yıl önce

ik

Olayı etraflıca araştırmadan yaparak kamuoyunu ,öğretmenlere ve Ağrının ben prestijli okullarından birine karşı kinlendiriyorsunuz. Yaptığınız haber tamamiyle yanlış. 10 yıl önce

devran temel M.C. dedikleri hoca 2007 ye kadar benim din kulturu hocamdi kendisi sabri ve tecrubesiyle eli opulecek bir emektardir ogrencilik doneminin en kotu oldugu bu donemin ilk ogrencileriydik v

M.C. dedikleri hoca 2007 ye kadar benim din kulturu hocamdi kendisi sabri ve tecrubesiyle eli opulecek bir emektardir ogrencilik doneminin en kotu oldugu bu donemin ilk ogrencileriydik ve o da bizim yol gosterenimizdi bu olayda veliler cocuklarinin verdigi gaza gelmese olay cozulecek 10 yıl önce

Öğretmen

öğrenci evlatlarımız hocalarından özür dilese, hocaları da evlatlarımızın eğitimlerine kaldıkları yerden devam etmeleri için ellerinden gelen bütün çabayı sarf etse, veliler de evlatlarımızı öğretmen arkadaşlara gönül rahatlığıyla teslim etse ve bu olay tatlıya bağlansa çok güzel olur. evlatlarımıza sınavlarında başarılar dilerim. 10 yıl önce
DİĞER HABERLER
ATSO’da Seçim Listesi Tartışması Sona Erdi Güncel Listeler Yayınlandı

ATSO’da Seçim Listesi Tartışması Sona Erdi Güncel Listeler Yayınlandı

25-06-2026 - Ağrı Haberleri

KOSGEB'den Ağrı'daki Yeni İşletmelere Destek Hamlesi

KOSGEB'den Ağrı'daki Yeni İşletmelere Destek Hamlesi

25-06-2026 - Ağrı Haberleri