Evlilik programında tanıştığı kişiyi soydu

Bir televizyon kanalının evlilik programında tanışıp evlenmek vaadiyle Eskişehir'deki evinde kaldığı kişinin 50 bin liralık döviz ve altınını çalıp kaçtığı öne sürülen kadın yakalandı.

GÜNCEL - 27-02-2012 15:43

Evlilik programında tanıştığı kişiyi soydu

Alınan bilgiye göre, 22 Nisan'da Odunpazarı Polis Merkezi Amirliğine başvuran Hüseyin İ. (56), bir televizyon kanalında yayınlanan evlilik programında Funda O. (48) ile tanıştığını ve evlenmeye karar verdiklerini belirterek, 18 Nisan'da Eskişehir'deki evinde beraber yaşamaya başladıklarını kaydetti. 22 Nisan'da hamamdan döndükten sonra Funda O'nun evinde bulunan 8.000 dolar ile yaklaşık 38 bin lira değerindeki altınları alıp kaçtığını fark ettiğini ifade eden Hüseyin İ, söz konusu kadından şikayetçi oldu.

Olayla ilgili yapılan çalışma sonucu şüpheli Funda O. otobüs terminalinde yakalandı.

Gözaltına alınan Funda O'nun üzerinde bir kısmı bulunan altınlar, Hüseyin İ'ye teslim edildi.

Funda O, sorgusunun ardından adliyeye sevk edildi.

Kaynak : haber7.com

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
39 İlin Valisi Değişti Eski Ağrı Valisi İstanbul Valisi Oldu

39 İlin Valisi Değişti Eski Ağrı Valisi İstanbul Valisi Oldu

27-10-2018 - GÜNCEL

Trafikte Cep Yakacak Cezalar Yürürlükte

Trafikte Cep Yakacak Cezalar Yürürlükte

19-10-2018 - GÜNCEL