Küçük Samede Duygu Dolu Veda
Uzun Zamandır yakalandığı amansız hastalığa yenik düşen sevgi dolu ,yüzünde hiç bir zaman tebessüm eksik olmayan, Fanatik Beşiktaşlı ,Yavru Kartal Smedin Amansız Hastalığına yenik düşmesinin ardından Öğretmeni İbrahim ALTUN Samedin Yarım kalan Öyküsünü kaleme aldı.
Ağrı Haberleri
- 03-06-2019 14:03
Uzun Zamandır yakalandığı amansız hastalığa yenik düşen sevgi dolu ,yüzünde hiç bir zaman tebessüm eksik olmayan, Fanatik Beşiktaşlı ,Yavru Kartal Smedin Amansız Hastalığına yenik düşmesinin ardından Öğretmeni İbrahim ALTUN Samedin Yarım kalan Öyküsünü kaleme aldı.
Öyküsü Yarım Kalmış Çocuğa.... Samedimize...
Bir çocuk vardı
Yükü, yaşından ağırdı
Gözlerinde hayat,
Sırtında acı dağlar taşırdı
Yine de gülerdi hep yüzü
Ölüye can verirdi tebessümü
Her gün acıyla dağlanır
Ağırırdı küçük bedeni
"Olsun" derdi aldırmazdı
Ah etmez, hiç ağlamazdı
Ahlar, acılar ardından bakar
Ona ağlardı.
O, ahlara selam çakar
Acıya gülerdi
"Şükür iyiyim" der geçip giderdi
Bilmezdi kimseler halini
Anlamazdı derdini
Oysa bilen bilirdi onu
Nasıl bitip tükendiğini
Ciğerini yaksa da evladının yası
Hep sessizce ağlardı babası
Bir güvercin kalbi misali
Daim titrerdi anacığı
"Yavrum! Kuzum! Oğlum!"
diye diye yanar
Sinesini dağlardı
Sonra "Ya Şafi"
Diyerek çağırırdı yaradanı
Derman arardı.
Ne çare
Ferman yazılmıştı bir kere
O tatlı bakış, sıcacık gülüş
kalsa da yüreklerde
çocukluğu, hayalleri,
umutları, yarınları...
Bir bir düşecekti yere
Derken...
Bir Ramazan sabahı
Yine acıyla uyandı
Melekler kapısına dayandı...
O, dayanamadı...
Ölümü kucaklayıp
Allah'ına vardı
Bir çocuk vardı
Öyküsü yarım kaldı
Günün ardı bayramdı
Bayramlık diye kefen aldı.
O bayramsız, bayramlar onsuz kaldı
Ne yazacağı öykü bitti
Ne ömrü yazmaya yetti
Öylece sessizce, usulca
Acıya gülerek gitti...
Ey acıya gülerek giden çocuk!
Ey bayramlık diye kefen giyen çocuk!
Ey mezarda büyümeyi bekleyen çocuk!
Bayramın cennet olsun.
Gülücüğünle dolan cennet,
Şimdi Samedine doysun
Ve...
Samedimiz,
cennetinde rahat uyusun...
Öğretmenin
İbrahim ALTUN