Teşekkürler Ağrı
Akparti Milletvekili adayı Abbas Aydın Başbakan Binali Yıldırım’ın dünkü mitingi dolayısıyla teşekkür mesajı yayımladı
Ağrı Haberleri
- 07-06-2018 15:38
Akparti Milletvekili adayı Abbas Aydın Başbakan Binali Yıldırım’ın dünkü mitingi dolayısıyla teşekkür mesajı yayımladı.
Aydın mesajında ; Başbakanımız Binali Yıldırımın Seçim çalışmaları kapsamında ilimiz’de yaptığı mitinge büyük tevecüh gösteren,Ramazan ayının en sıcak gününde yüreğinin tüm sıcaklığını bizlere hissettiren tüm Ağrı halkına
Miting alanına gelemeyen Başbakanımızın hava alanından miting alanına kadar olan güzergahtaki 100.yıl mahallesi,Küpkıran Köyü,Kurtuluş Mahallesi,Fırat Mahallesi,Abide Mahallesi,Fevzi Çakmak Mahallesi ve Sıtkıye Mahallesinde Başbakanımıza sevgilerini esirgemeyen tüm mahalle sakinlerimize
Doğubayazıt,Diyadin,Taşlıçay,Hamur,Tutak,Patnos ve Eleşkirt ilçelerimizin ilçe başkanları ve değerli teşkilat mensuplarına ve mitingimize teşrif eden tüm misafirlerimize
Bizimle beraber Aday Adayı olan ve seçim çalışmamızda bizleri yalnız bırakmayan ve çalışmalarımızda bizlere güç veren tüm Dava arkadaşlarıma
il Başkanımız ve yönetimine ,Merkez ilçe Başkanımız ve yönetimine,Kadın Kolları Başkanımız ve yönetimine ,Gençlik kolları Başkanımız ve ekibine sonsuz teşekkür eder Şükranlarımı sunarım.
Fahrettin kayan
Melmeketimiz için hayırlısı olsun... 8 yıl önce