İl sağlık müdürlüğü resmi sayfasından Fotoğraflarını paylaştığı Devlet Hastahanesi adeta göz kamaştırıyor.
Yetkililerden aldığımız bilgilere göre ;Yeni faaliyete geçen Hastahanemizin bazı eksikleri olabilir bunuda Hastahanemiz çalıştıkça görebiliriz bundan dolayı Yüklenici firma kesin kabülü bir yıl sonra olan ve o süre zarfında burada bulunacaktır bu süre zarfına kadar Hastahanemizde herhangi bir aksaklık olması halinde anında müdahale edebilecekler.
Şu an her birimleri ile hazır olan ve hizmet veren hastahanemizin eksik olan doktor ihtiyaçları Bakanlığımız tarafından tespit edildi en kısa sürede doktor atamaları gerçekleştirilecektir.Yıl sonuna kadar anjiyo ünitemizide faaliyete geçirip Artık Erzurumdaki hastahanelere hastalarımızı göndermeyeceğiz.
Bu süre zarfında sağduyulu ve bize sabır gösteren tüm halkımıza şükranlarımızı sunuyoruz dediler.

























