Aydın çıkışta yaptığı açıklamada ''Bu seçimlerin milletimize,devletimize hayırlar getirmesini rabbimden diliyorum” dedi.



Akparti milletvekili adayı Abbas Aydın Alpaslan Ortaokulu 1011 nolu sandıkta oyunu kullandı.



Admin